ایوان بند به نام بی نظیره عشق


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 112
:: باردید دیروز : 548
:: بازدید هفته : 706
:: بازدید ماه : 660
:: بازدید سال : 19608
:: بازدید کلی : 93306

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

ایوان بند به نام بی نظیره عشق
سه شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 22:25 | بازدید : 529 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دانلود آهنگ ایوان بند به نام بی نظیره عشق

 

 

دانلود آهنگ 320

 

دانلود آهنگ ایوان بند به نام بی نظیره عشق

Evan Band – Binazire Eshgh

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام یه بی نظیره عشق

♫ Download New Music By Evan Band Called Binazire Eshgh ♫
♫ دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بی نظیره عشق با دو کیفیت 128kbps , 320kbps ♫

متن ترانه ایوان بند به نام بی نظیره عشق
عاشقت شدم به جون تو
بیخیال اینکه دلخورم
باورت شه من که بیخودی
جونتو قسم نمیخورم
گفته بودی بی نظیر عشق
با من و تو هم مسیر عشق
اما هیچکس بهم نگفته بود
هرچی میده پس میگیره عشق
دانلود آهنگ ایوان بند به نام بی نظیره عشق
توروبیشتر از اونکه خودت دوست داری دوست دارم
تورو وقتی داری تنهام میذاری دوست دارم
حتی وقتی که سربه سرم میذاری دوستت دارم
توروباشی نباشی بمونی نمونی دوست دارم
توروبیشتر از اونکه حتی بدونی دوست دارم
باید دیگه بگم تورو با چه زبونی دوست دارم
دانلود آهنگ ایوان بند به نام بی نظیره عشق
میدونم میاد اون روز که باهر بهانه
صدات کنم بازم بهم بگی جانم
زمین گرده یه جایی ماروبهم میرسونه
اکه باز منو دیدی صدام کم عاشقونه
توروبیشتر از اونکه خودت دوست داری دوست دارم
تورووقتی داری تنهام میذاری دوست دارم
دانلود آهنگ ایوان بند به نام بی نظیره عشق
حتی وقتی که سربه سرم میذاری دوست دارم
تورو باشی نباشی بمونی نمونی دوست دارم
تورو بیشتر از اونیکه حتی بدونی دوست دارم
باید دیگه بگم تورو باچه زبونی دوست دارم



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: